Rabu, 22 Jun 2011

Terima Kasih Ummuzulaikha

Aku buat blog ini suka-suka saja tetapi tidakku sangka dalam pada aku melawat blog followers, aku ditabalkan menjadi pemenang VVIP oleh Ummuzulaikha.

Petikan dari kotak sembang:
  Ummuzulaikha kepada Cik Misstree: assalam..jemput jemput tgk siapa yg bertuah kali ini =)
2011-06-20 3:36 PM #

**************************************************************************

Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera =)

Kita bertemu kembali...

Mari-mari..kini tiba masa untuk umumkan siapa VVIP bertuah untuk mendapatkan HADIAH MISTERI dari Unggul-Resources !!!

Jeng Jeng Jeng...
  

Tahniah Tahniah kepada ... 

CIK MISSTREE

kerana dipilih sebagai VVIP bertuah kali ini =)

Terima kasih diucapkan kerana menjadi pengunjung Unggul-Resources yang setia (pengunjung paling tinggi)

Jadi..jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan HADIAH MISTERI anda

Saya menanti khabar dari anda !!!

**************************************************************************
Cik Misstree: Saya rasa teruja dan sangat gembira :love:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan